Tuesday, April 14, 2009

Laporan Kerja Untuk Hari Ini Episod 5

Semasa Abang Watson sedang menyusun barang-barang yang baru sampai,Kedai Watsons di masuki oleh 2 orang gadis yang begitu happy dan ceria sekali,seceria Teletubbies...Setelah mereka puas memilih barang-barang yang hendak dibeli,datanglah mereka ke kaunter bayaran untuk membuat bayaran,bukan untuk membuat kek hari raya...Aku gelarkan mereka GadisTubbies1 dan GadisTubbies2...

GadisTubbies1-Ehhh..you dah takde nak beli barang lain ker?

GadisTubbies2-Dah..nope..takder..aku bukan ada banyak duit pon..

GadisTubbies1-Abang..jap eh..nak amik sabun jap...

Abang Watson-Kay kay..cepat sikit yer..saya dah scan neh..nnti customer belakang tunggu pulak..

GadisTubbies1-Alaaa..kejap kejap..

Seketika kemudian,GadisTubbies1 datang bersama sabun yang dihajatinya..untuk apa kegunaan sabun bagi perempuan,sila wikipedia...bagi lelaki,sabun HANYALAH untuk mandi..

GadisTubbies1-Yang neh berapa harga neh?

Abang Watson-Sekati RM3..percuma beg plastik ada cop Watsons Personal Care Store..amacam?ada beran?

GadisTubbies2-Okayla tu..dah dah..ko amik jer la..lambat dah neh..

GadisTubbies1-Okay okay..amik yang neh..ehhh..saya dok panggey awak neh abang-abang ja kan..umur berapa neh?

Abang Watson-Agak-agak?

GadisTubbies1-Macam baru habeh SPM ja pon..panggey "adik" jer la ek...

Abang Watson-A,ah..baru habeh SPM...(dalam hati,KWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!)

GadisTubbies1-Owhhh..neh keja sementara tunggu nak dapat tawaran pergi U la neh?

Abang Watson-A,ah..dari tak buat apa kan?baik saya kerja..tak gitu kak?akak study agi ek?kat mana?

GadisTubbies1-Akak study UUM..final year...

Abang Watson-Dah final year?waaaaaa...umur akak?

GadisTubbies1-24 tahun dik..dah tua dahhh..

Abang Watson-I can see that...(dalam hati..KWHAHAHAHAAHAHAHAHHAHA)

GadisTubbies1-Okayla dik..terima kasih yer..

Abang Watson-Sama-sama kak..

Disini saya ingin berterima kasih kepada sabun cap Betik yang saya gunakan untuk mencuci muka..terima kasih kerana membuatkan diri ini kelihatan muda lagi kacak..terima kasih...

11 comments:

mustno said...

ahahahaha..
hang pakai susuk nih..
tapi dok cover kata pakai sabun cap betik..

*entri hang kali ni sama ngn aku..huhuh

Diva PariTs said...

hang cakap hang pakai natasya?? sabun betik plak dah? TIPUU!!!

BWAHAHAHA

Munky itu Hanjeng said...

@mustno-hang tiru aku weiiii..hukhukhuk..kena mintak duit pampasan neh..hehehe..

@eleen-natasya mahai sangattttt..aku dah la tak mmpu.pakai sabun cap betik plak neh..kwahahah..

Nad said...

sbn cap betik yg hg dok ptg2 2 ka?aku rs pompuan 2 lupa pakai spec la..lain la kalau dia tgk aku pastu ckp muda...muaahahaha

Cik Yaya said...

x yah perasan laaaa
g shampoo rambut ko tuh
gg...gg...

mustno said...

hek...duit pampasan apa..kejadian kebetulan..nak buat lagu mana..

Black Mouse said...

ahahah!! tgk ckit perot bdk abeh SPM tuh..konfem depa kata bapak org..hahah!! woi, bila nk mai cni ah?..

PeduliApaAku said...

chuih~
muda la sgt hg~

Munky itu Hanjeng said...

kepada semua-ahhhhhhh..hangpa suma jelez!hahahahah..
aku mmg muda lagi kacak!..hehehehe..

epifah said...

alah pakai sabun natasha belah dua.

Lumpy said...

Cam aram eh, blah la hang