Monday, September 27, 2010

Lucah la awak neh..!Humph..

Okay..entri ini tidak seperti yang anda sangkakan..Tajuk tidak mencerminkan entri,dan anda tertipu dan telah membayangkan sesuatu yang kuning,dan juga biru pada sesetengah orang..Sekurangnya aku telah berjaya membuatkan anda singgah ke sini bukan?

Okay..dalam entri neh,gua sebagai manusia yang bertanggungjawab kepada masyarakat ingin menerangkan tentang fenomena cuba menjadi cool di hadapan kamera tetapi gagal-segagalnya..Maksud gua disini,ini...


Credit to Ohtidak.dot.com

Tukar mode kepada Abang Anjeng yang boleh memberi nasihat sebelum gua start maki-maki para bodoh-bodoh neh..

Okay,disini abang ingin terangkan apakah maksud sign jari-jari tersebut(merujuk kepada gambar di atas)..Kepada mereka yang tidak tahu apakah maksud sign tersebut,perempuan terutamanya,apabila jari telunjuk dan jari hantu diangkat sebegitu(,dan whilst the thumb and remaining fingers are clenched,with palm inwards),rapat ke mulut,dan dijelirkan lidah di antaranya,ianya membawa maksud "hey,lick my pussy",ataupon "Hey you pussy",mahupon "Poen Hang!"...Sepertimana budaya menunjukkan jari hantu,or middle finger,or "fuck" sign,budaya sebegini eloklah jika dibuang..Disamping mencerminkan kebodohan anda,ianya tidak mencerminkan tatasusila dan budi pekerti yang baik..Bertudung sahaja tidak mencerminkan budi pekerti seseorang..Iman apatah lagi...

Dan untuk pengehtahuan tambahan,sign tersebut hanya untuk era Perang Dunia Kedua dimana Winston Churchill telah mempopularkan simbol 2 jari tersebut(with palm inwards) dalam kempen menentang kemaraan tentera Nazi German dalam menakluk Eropah..



V for Victory..kemudian ditukar dengan tapak tangan outwards untuk sign "peace"...

Pesan abang..Sila jangan jadi bodoh dengan cuba berlagak cool di dunia "popular ciptaan anda sendiri" Facebook,Tagged,Myspace,Friendster anda itu..

Sila jangan letak otak di (^_^)V...

7 comments:

Syazana Zainn said...

waaa.. really aa?
thanx for that info..
(^_^)Y

Munky itu Hanjeng said...

sila update otak..

Anonymous said...

kina ; hahahahahahah apehal la mcm tu

wa said...

some people didnt notice and aware bout this.what a good info!

Munky itu Hanjeng said...

besala..datang dari bawah tempurung..

EimaruSi|ence™ said...

Nanti aku share kt blog aku n kredit blog ko k? Aku pon geli tengok pic adek aku dengan kwn-kwn dia even dia sorang je pkaui tudung. Budak nk up cam nih lah kan?

Munky itu Hanjeng said...

no prob..spread the love..