Thursday, October 23, 2008

Dialog Pak Ya dan Che Yah

Situasi-Di sebuah kedai makan yang menyediakan kemudahan wi-fi bagi pengunjungnya..

Che Yah :(mengorder minuman)Teh "O" ais kurang ais,tapi ais 3 ketul jer taw,satu..(sambil melihat poster di dinding kedai bertulis "Free Wi-Fi")..ikshhh..wi-fi tu menatang apa?(che yah sebut wi-fi macam neh-"wee fee"..)

Pak Ya: (mengorder makanan)Nasik goreng kurang goreng satu yer...ikshhh,bukan "wee-fee"..salah sebut tu..macam neh.."wai-fai"...(memang betul sebutannya)

Che Yah: Oooooo.."wai-fai"..

Pak Ya: Haaa.."wai-fai"..

Che Yah: "Wai-fai" tu apa?

Pak Ya: Tah..KARAOKE kot...

Moral of the story-I love Pak Ya and Che Yah very very very much coz they're fun to be with..miss them..

p/s-Pak Ya amat berminat nak beli PS3 sebab gambar dia cantek,dia kata..tp tadak rezeki lebih lagi..ahahahahaha...

7 comments:

adifDAS said...

huhuh
pak yah:wai fai itu adalah seekor binatang yg blh mkn dan sgt lazat
cik yah:iye ke...mari la kta mencuba

moral of the story.wai fai tu binatang bru jumpa di bumi ini.ia dtg dr marikh
huhuhuhu

Munky said...

hehehehee..fun tak pak ya ngan che yah?
ciceh tak fun..kwhahahaha..

The Vainpot said...

comei laaa pak ya!!! hahhhaha karaoke pon karaoke lahhhhhhhhhhhhh

Munky said...

ahahahha..pak ya mmg comei..tgk anak dia dah la..kwhaahaha..

MuMs said...

slm.......tgok tittle llawak doh pohhhhhh!!!kirim salam ke pak yah dgn cik yah bile balik jitroit nooo!!

Munky said...

ahahahhaa..baik baik..
salammu akan disampaikan..mesti che yah dan pak ya hepi..ahaks..

julia said...

gila ah. fun sungguh mak pak hang.. buat aku rindu mak pak aku~~

hukhukhuk