Wednesday, March 18, 2009

Laporan Kerja Untuk Hari Ini Episod 4

Semasa sedang ditugaskan untuk menyusun barang-barang yang baru sampai,Abang Watson Kacak didatangi seorang Abang Rempit yang begitu hensem mukanya,sehensem tapak kaki cagu aku ini...

Abang Rempit-Ni nak tumpang tanya sket neh..

Abang Watson-Kalo aku tamau jawab pertanyaan hang,hang nak buat apa kat aku?(separa kerek disebabkan sikap anti-rempit yang aku hidapi sejak sekian lama)

Abang Rempit-Kereknya Abang Watson..saya amat kagum dengan ke"kerek"kan Abang Watson..nasib baik saya datang seorang diri..kalo saya datang dengan geng-geng rempit bodoh saya yang ramai nun,mati Abang Watson..tapi saya seorang diri la Abang Watson,lemah dan tak berdaya..minta maaf Abang Watson..

Abang Watson-Tau takpa..haaa..hang nak tanya apa tadi?

Abang Rempit-Neh,saya nak cari apa nama tah tuuu..alaaaa..yang nak test mengandung ker tak tuu..apa nama tah tuu..tau dak?

Abang Watson-Pregnancy test?

Abang Rempit-Haaaaa..yang tu laaaa..sila maafkan kebodohan saya wahai Abang Watson..

Abang Watson-Abang maafkan kebodohan adik...sebentar ya,walaupon aku meluat kat hang,aku akan tolong hang amik menatang tu..

Seketika kemudian....

Abang Rempit-Oooooo..yang neh..neh camna nak guna neh?

Abang Watson-Lerrrrrrrr..yang tu pon tak tau?Hang suruh la awek hang ka,bini hang ka,adik perempuan hang ka,BERAK atas menatang neh..nnti dia tunjuk la keputusan samada mengandung ker tidak..tu pon tak tau..

Abang Rempit-UIHHHHH..ada ka plak berak ataih benda neh..Abang Watson jangan wat lawak bodoh kat sini..satgi saya call kawan-kawan rempit bodoh saya satgi,nahas Abang Watson..

Abang Watson-Ingat aku takut?

Abang Rempit-Serius la Abang Watson..camna nak guna benda neh..

Abang Watson-Hehehehe..aku melawak ja tadi..manada orang berak atas benda neh...

Abang Rempit-Abeh tu macam mana?

Abang Watson-Hang suruh ja awek hang tu kulum hujung pregnancy test neh..tunggu la 15 minit,nanti dia kuaq la result dia..

Abang Rempit-Ohhhhh..macam tu..terima kasih Abang Watson Kacak...

Abang Watson-Sama-sama..(bercakap di dalam hati..bukan salah aku untuk menjadi prejudis terhadap golongan rempit ini..maafkan aku)

Aku terus menyambung menyusun barang-barang yang baru sampai..sekotak kondom pelbagai jenama...disebabkan aku saja lelaki yang bertugas untuk hari itu..

10 comments:

Nad said...

ptt menatang tu kepit kt ketiak atau jolok dlm lbg idung la..apa la hg ni..tu pn xtau...bodo...xtau baca..

adamLUBA said...

adeh! boleh tak kalau aku tak mau gelak...?
hurmm..BOLEH (sambil melambai2 tangan)..
adeh2.aku baca satu ayat ja dah gelak..
hang ni laaa..
adeh2....
xtau nak cakap apa dah..
dah semput dah..
nak taip pun xlarat..


erkk..hang kerja watson ka?
dodoran murah2 ada?

mustno said...

ramai sungguh manusia pelik datang ke watson hang..huh
macam2 ada..
yang pelik..
yang jelik..
suma ada..

PeduliApaAku said...

abg watson aritu saya ada pesan kondom..
abg watson jgn juai kt mat2 rempit smpan utk saya...
kekekekek~~

Munky itu Hanjeng said...

@nad-aku mana tau..aku habaq mana yang aku tau la..hahaha..hang nk try?

@adam-aku cerita dengan penuh serius weiii..kwhahahahaha..
ada ada..mai la beli..dodoran cap watson..kwhahaha..

@mustno-aku ja yang pelik..depa normal..hehehehehehhe..

@hazrat-ada weiii..aku simpan kat hang..nnti mai amik!hehehe..

lovelylin said...

ooo kiranya la ni hang expert la bab2 kondom neh hoh? HAAAAAAAAAAAAA habaq kat che yah! haha

mustno said...

p/s :
harap maklum di blogger dilarang melakukan urusan jual beli kondom ye..

Munky itu Hanjeng said...

@Eleen-uihhh..manada expert..aku tau jenama jaaaa..heheehehehhe...uihhh..jangan habaq kat che yah..hahahaah..

@Mustno-sapa nak kondom,sila buat tempahan..hahahahha..aku buat tempahan jaaa..hehehe..

Cik Yaya said...

HANG jeng tul hang nihhh...
bukan awek tu yg kena kulum larr, balak dia yg kena kulum baru bleh taw awek dia pregnant ke tak, kira on behalf arr
itu pun aku nk ajar

haish, susah tul hari2 aku nk ajar hang bab pendidikan seks nih
dah bagi aku laporan lain laksss

Munky itu Hanjeng said...

ahhhhh..tak bleh..hang punya ajaran tak berapa nak betui kadang2..hehehe..
tadak laporan lagi..nnti la kalo ada manusia2 di atas norma mai watsons,akan ada update..hehehe..