Thursday, February 11, 2010

Gua pon Hanis jugak!

Ada satu ketika itu,aku terlintas dan termasuk ke dalam satu blog neh,blog Hamis Zamikha..sila google sendiri...begitu dipenuhi dengan arnab-arnab dan pelangi..wahhh!!!

dan aku tertarek...kepada satu post dia...

dia nak organizer...dan siap bagi alamat suh orang hantarkan organizer tu kepadanya...

dan guess what?she got it!!!ada orang hantar kat dia organizers ituwwwwwww...

dan..disini,aku yang jugak bernama Hanis..nak buat macam dia jugak..tp apa barang organizer..hidup gua dah teratur dan mengikut landasan yang betul...

gua mau ini.....





I amat perlukan menatang itu sebab I tadew tasuit ituwwww tiutttt takkkk??

Sila alamatkan menatang ini kepada tayer...alamatnya...

Cesc Hanis Fabregas Yahaya,
Kolej Ehem Ehem Ehem,
Jalan Teras Ehem Ehem,
23460 Bandar Ehem,
Ehem Darul Ehem Mem Mem Mem...

P/s-Supra Vaider plus Supra Skytop II...you'll see...

2 comments:

Daya SooYoung H said...

cane nk post, alamat 2 tak available.. haha

Munky itu Hanjeng said...

nak post ker?finally!!