Tuesday, March 16, 2010

Rakan Facebook saya seorang peminat Chelsex..

16 MARCH 2010,4.35PM...Alam Maya...

Tertera sebesar alam shoutoutnya di dalam profile Facebook yang tak seberapa itu...

"JAGA-JAGA KAU WAHAI JOSE MAURINHO..MALAM NEH CHELSEA AKU NAK KERJAKAN KO CUKUP-CUKUP!!!"

Puas sungguh hatinya apabila dapat meneriakkan pandangannya di dalam profile Facebook sendiri itu..

Aku tenang...hanya memerhatikan...

Dan ditambah lagi dengan komen-komen bernas dari rakan-rakan yang lain..

"INTER MILAN MAKANAN CHELSEA LA INI MALAM!!!"

"DROGBA AND LAMPARD WILL KILL THEM FOR SURE!!!"

"LET'S HAVE SEX TOGETHER..BRING YOUR GIRLFRIEND DUDE!!!"...oh..silap context...tapi still relevant di dalam komuniti Chelsea...

17 MARCH 2010..8.55AM..masih di Alam Maya...

Aku membuka akaun Facebook aku...tiada shoutout "riuh" pagi ini...diam...

dan tiba-tiba..updated news feed...aku terlihat...mamat Chelsea itu mem"post" sesuatu...

"Pagi neh bos marah titew tebab titew angun ambat cemalam titow lewat..titew akit pewot mam asik anyak tentut ponnn ponnn.tiut tak?"

Tiada lagi hiruk pikuk shoutout pasal bola...

P/S.Oooooo...kalah rupanya...well..it's football dude..

No comments: