Sunday, December 19, 2010

Paham paham...

Bukan aku tak sokong kebebasan untuk kau memilih jalan mana yang kau nak tuju..Aku sokong hak dan kebebasan kau nak memilih jalan depan atau belakang..tetapi...Jangan lupa sembahyang tau...



Aku terus terang mengaku yang aku agak ortodoks dalam bab-bab neh.Tetapi aku juga konservatif dalam bab memilih cara hidup.Menentang?worthless..Menyokong?worthless too..Hidup awak,awak yang tentukan..

Aku?hanya dengan cara aku..Berfikir jauh ke hadapan tanpa memikirkan mereka yang jauh ketinggalan di belakang..Sebelakang umat Nabi Lut A.S..

3 comments:

Anonymous said...

elton john pon malu nk wat stetmen mcm nih kot..nih baru betol2 hanjengggggggggg

Munky itu Hanjeng said...

ahahaha..jangan tinggal sembahyang tau..

EimaruSi|ence™ said...

oh...dia dah dikecam sampai remove video tuh. Aku ade donlod, ko nak? haha!

http://eimarusilence.blogspot.com/2010/12/it-gets-better-in-malaysia-azwan-ismail.html