Tuesday, December 28, 2010

Penemuan Paling Hebat Abad Ini..

Dua tiga hari neh aku berjaya membuat research yang boleh aku bangga dengan lubang hidung separa besar aku neh..

Dah lama dah aku pulun siapkan report pasal research aku neh..Tapi memandangkan bidang aku dalam pelajaran adalah di dalam bidang linguistik terapan,maka aku tak boleh la nak publish benda neh..kang gua pegi viva,mau kena terajang ja bila aku wat presentation pasai benda neh..

Yes..yes..yes..aku berjaya!!Berjaya!!!

Tajuk Research-"Penemuan Masyarakat Asing-Kajian Terhadap Masyarakat Bodoh Di Gugusan-Gugusan Kepulauan Sumatera"

Penulis-Cesc Hanis Fabregas Yahaya

Lampiran


Dasar tak kenang budi,otak kat buntut,tak pikir panjang,banyak sangat alasan,pantang dicabar,tak boleh nak kalah..

Mesej ini ditujukan kepada sesetengah rakyat Malaya juga..

3 comments:

Mohammad Fathi said...

ni la bila dikatakan mak belen tok bohsia ni. dasar tak reti kenang budi.

Munky itu Hanjeng said...

mak dia babi,pak dia anjin..abang anjin pak sedara depa..

Mohammad Fathi said...

hahahhahaha. bodo hg matnip.