Monday, July 4, 2011

Pengkid?

"Pengkid semakin banyak la skang neh..."..sembang aku dengan Rakan Gebu...

"Biasalah..trend budak-budak perempuan sekarang nak kapel dengan Pengkid.."...balas Rakan Gebu sambil menyuap nasik ke dalam perut...

"Tah apa yang dicari oleh perempuan sekarang pon aku tatau..Budak-budak tambah-tambah..Aritu gua ada jumpa Pengkid dengan awek dia kat satu parti muda mudi neh..."..sambung gua...

"Mesti awek dia lawa gila kan?"..rungut Rakan Gebu..

"Of coz..Mesti lawa-lawa punya awek Pengkid...Kau tahu kenapa?"...tanya aku..

"Tah..tapi Pengkid tu sahih buruk gila khinzir kan?"...tanya Rakan Gebu..

"Of coz!!!Pengkid buruk,tetapi awek mesti lawa...Gilalah..Kecewa dengan lelaki dengar kata..Lelaki banyak menghancurkan hati awek-awek neh..So,nak tebus kekecewaan,diorang kapel dengan Pengkid..."..hujah aku seperti Pakar Psikologi...

"Betul betul betul.."..ujar Rakan Gebu..

"Pengkid juga ingin menunjukkan kepada lelaki yang perempuan juga boleh melakukan apa sahaja yang lelaki boleh buat...Contohnya main futsal,merempit kereta,drift kereta,mabuk-mabuk di Club,main anak dara orang,suma Pengkid nak tunjuk yang diorang pon leh buat tau..."..terang gua lagi....

"Betul lah..Malam tu gua lepak kat mamak,meja sebelah gua penuh geng Pengkid...Sembang pasal main dengan awek masing-masing..Pergh,sembang tak kencang pulak dengar..."..rungus Rakan Gebu...

"Sembang kencang pon tak guna sebab ada satu benda neh diorang takkan boleh buat,tapi kaum kita boleh buat..."..balas aku selamba...

"Buat apa?"..tanya Rakan Gebu kehairanan...

"Masuk tandas lelaki kencing berdiri...Pondan berani ja masuk tandas perempuan kencing berdiri..Pengkid kau pernah tengok masuk tandas lelaki?"...jawab aku selamba...

"Tul gak tu.."..balas Rakan Gebu...

Terus gua baling tuala wanita ke muka Pengkid yang tengah buat muka brader-brader kat depan kami...

PTUIH!

15 comments:

biehaa said...

hahahahaha !

Encik Amie said...

baling jgan tak baling sir

Lone Ranger said...

adoiii , perit tekak gelak terbahak2. :p

korg xt'cabar ke pengkid yg xbpe nk ensem dpt awek cun-hot-habes?

Munky itu Hanjeng said...

Nope..Pengkid can't give babies..ohohohohohoho..

Mohammad Fathi said...

keh tu leman nak jadi mcm pengkid gak sbb dia nak awek hot. hahahaha.

dillaazman said...

bahahahaha!!! lawak2...entri best~

Munky itu Hanjeng said...

Allah Allah Allah..leman jadi pengkid..naharebbb...sahih pengkid hensem...

Daya SooYoung H said...

tader ke pengkid yg komen ? ROFL !

Munky itu Hanjeng said...

Pengkid bz men futsal..

Jane Doe said...

dulu aku pengkid...! haha.. Tp aku cun!

Abang Zam said...

abam ni kelakar lah..pengkid sekarang bijak..bawak cawan dalam kocek

kucen said...

bodoh punya hanjeng.

mfadzlunz said...

hahaha.. sokong beb!!

Nuur said...

aku pon kapel ngan pengkid dlu.tapi pengkid aku hensem..haha.LOL...

~sOmEonE iN huRt~ said...

pengkid aku masuk je tandas laki..