Monday, November 28, 2011

Hati Lembut

"Kau dah tengok Twilight?"..tanya Rakan Gebu tiba-tiba...

"Belum..Ko dah tengok ke?"..tanya gua balik....

"Dah..dengan awek aku aritu...Perempuan suka sangat cerita tu.."..balas Rakan Gebu...

"Biasalah..fantasi perempuan susah kita nak tafsir..Apa yang diorang nak..Apa yang diorang suka..Apa yang diorang harapkan...Tak gitu?"..balas aku separa berminat...Hati tengah sedih..Biasalah...

"Gitu-gitu..."..pendek jawapan Rakan Gebu...

"Apa cerita pulak kali neh?Hero dengan Heroin kahwin ka?"..tanya aku..

"Dah.."..jawab beliau..

"Jadi jugak diorang kahwin..Bukan si Vampire pakai bedak tu gay ka?"...tanya aku concern..

"Manada.."..jawab Rakan Gebu...

"He will have enough blood stock every month...He's a vampire after all...He probably never need "mayonnaise" stock every single night..."..balas aku sambil tersenyum lebar...

2 comments:

Abang Zam said...

abang dah tengok. serius seronok sebenarnya tengok cerita tak sama taste ni

boleh gelak

Munky itu Hanjeng said...

HAHAHAHAHA..