Tuesday, January 1, 2013

Tahun Baru la sangat...

....'Selamat tahun baru kepada semua..Semoga tahun ini akan penuh lagi dengan kenangan-kenangan manis'..

Update status seorang hamba Allah SWT neh yang naik kat news feed gua..

Sambil layan lagu Selamat Tahun Baru Maaf Zahir Batin nyanyian Rafeah Buang,gua buat-buat endah-tak endah dengan status beliau...

Tidak sampai seketika,ada seorang lagi hamba Allah SWT komen status beliau...

..'Takyah nak wish sangatlah selamat tahun baru..Kita Islam,tahun baru kita Awal Muharram laaaa'...

Power betui hamba Allah SWT sorang neh..Mengingatkan kita kepada jalan sebenar untuk seorang mukmin...

Gua buat tak tahu lagi...Munkin dia hanya ingin menegur,tidak mengapa...

Balik ja dari Putrajaya semalam lepas tengok bunga api,gua login Facebook..nampak gambar mamat yang tegur takyah wish Selamat Tahun Baru tu,keluar sambut Tahun Baru dengan rakan-rakan beliau....

Terus gua komen kat gambar beliau...

"Mak hang belen"

Wish tak boleh,sambut boleh...?

Tuh pak dia...

No comments: