Tuesday, July 15, 2008

Kenapa dia nak buat muka bangga????

aku baru balik dr lepak-lepak kat Bintang Walk..tempat baru naik,belakang UiTM Shah Alam nun..okay jugak la tempat dia..not bad try again..well,lepak punya lepak,kami pon nak balik la (dan aku dapat adiah harijadi..thank very much my friends!!!)..time nak bayar tu,aku terperasan la satu group pompuan neh..4 orang..lepak kat meja luar..mmg menyerlah di antara semua,bak lirik lagu Chantek..tp takla menyerlah mana sangat sebab sekor2 muka cam jalang ja pon..maknanya,tak gebu la bagi aku..munkin mereka nampak menyerlah sebab mereka begitu sundal sekali membuat bising dan sembang kuat-kuat..agak gedik dan ianya berjaya menarik perhatian beberapa mata yang memandang..dan yang membuatkan aku rasa lagi meluat dan ingin saja aku berlari dengan laju dan tendang celah kangkang mereka ialah mereka begitu berbangga sekali menghisap rokok..korang boleh bayangkan tak muka perempuan yang baru nak "up",hisap rokok Salem sambey tgk muka aku..begitu jelas sekali terpampang muka bangga ataupon muka "woi aku hisap rokok laa..aku cool"...pernah kah kamu berhadapan dengan situasi ini..aku pernah..dan petang tadi sekali lagi terjadi..well..ko nak hisap rokok ker,ko nak hisap ganja ker,ko nak hisap ibu jari ko ker,ko nak hisap zakar aku ker,ko hisap jer laaaaaaaaaa...tak payah la buat muka "woi aku hisap rokok..aku cool" kat aku...tak guna punya jalang..mesti budak-budak UiTM yang datang dari kampung dan baru nak kenai dunia..

No comments: