Sunday, November 21, 2010

Nak tulih jugak macam mana pon pasai Doktor itu..

Bukan nak jatuhkan maruah dia ka apa,tapi dia sendiri yang cari ubat neh..Ubat Bahana nama dia..

Fenomenan DDR..2 Alam..Satu fenomena luar biasa..Luar biasa bagi aku yang mempunyai IQ norma ini..Luar biasa sangat dia punya keyakinan neh..Ada banyak faktor yang membolehkan seseorang neh terlalu yakin dengan diri sendiri,tapi bg Rozmey (aku tatau dia dapat Doktoriat dari mana),yang muka ala-ala indon kontrak,rambut ala-ala cendawan Campbell,self-projection yang hancur,untuk terlalu yakin dengan dirinya,ianya memang fenomena luar biasa bagi aku...

Banyak benda yang menarik pasal Si Rozmey neh..

Pertama,dia tak boleh langsung meneriman kritikan..Tak percaya?Semua kritikan-kritikan tentang filemnya akan dibuang dari page Facebook nya..Mahupon page Herba Prima Marketing..Semua yang menyaksikan filem 2 Alam nya itu,rata-rata tidak berpuas hati dengan apa yang dibayar..So,diorang bagi la pendapat kat page Facebook dia..Guess what?Even kritikan membina pon dia akan delete..

Kedua,dia terlalu yakin dengan filemnya itu akan mencapai target RM40Juta jumlah kutipan..Okay,itu luar biasa bagi orang yang mampu berfikir..Aku rasa,munkin dia silap target..Munkin dia patut target untuk dapat 40juta makian dan cacian kot untuk filem tu..

Ketiga,lebih sudu dari kuah..Filem 2 Alam neh pasai Rozmey tukaq jadi pondan kemudian menyesal ada rambut macam tu,kemudian meninggal,kemudian baca talkin,kemudian habis ka....??Pergi promosi promote diri sendiri..Sedangkan sampai sekarang aku tak tahu sapa pelakon-pelakon filem tu..Siap ada sesi bertemu peminat dalam jelajah promosi 2 Alam wa cakap lu..Perghhh!Tu belum pengumuman tarikh tayangan filem tu lagi..Sila Youtube..Aku malas nak letak link..Geli blog aku nanti..

Keempat,kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan dari pihak beliau membuatkan aku lagi yakin yang dia neh tak cerdik..Maybe ada something yang tak kena dengan kapasiti akal fikiran..

Kelima,DIA BUKAN ORANG JITRA!!!DIA ORANG KUALA KRAI!!!SILA JANGAN NAK SAMAKAN ORANG JITRA DENGAN DIA!!!BAREI SUNGGUH.ROSAK NAMA JITRA!!!!

Pengetahuan tambahan...Artikel dari NST..Sila CLICK CLICK untuk baca...Kalau tak pandai baca,elok hang simpan rambut macam Si Rozmey..

2 comments:

Anonymous said...

Kalau tak pandai baca,elok hang simpan rambut macam Si Rozmey..

LOL!

Munky itu Hanjeng said...

tengah cuba...tak mampu..haahahha..