Thursday, February 19, 2009

Lapoan Kerja Untuk Hari Ini..

"Bang bang..mana satu lagi sesuai dengan saya ek..Garnier ker Nivea neh ek?"

"Adik nak bagi kulit licin ker,kulit putih..?"

"Dua-dua"

"Kikir kelapa lagi sesuai saya rasa sebab muka adik neh macam mintak penendang ja la.."

Sekian,saya sebagai Watson's Sales Coordinator

6 comments:

Diva PariTs said...

ekekeek... aku dah agak dahhh.. pose la sikit ngan baju purple hang aku nak tengokkkkkk

ptd bila exam nyeh? good luck nah.. kalo hang lepas, aku beli t-shirt HRC paris satu adiah utk ang..

Nad said...

apasal hg x srh pakai sbn natasya hg tu..hg kerat la skit yg hg nye bg kt dia..hahahah...

Munky itu Hanjeng said...

@Eleen Paritssss-ahhahahahaahahahahhahahaha..aku saja ja..huihhhh..tamau aih aku..dah la baju neh bekaih orang punya..busuk kat ketiak..ketiak aku pon busuk..hehehe..exam sabtu..apa pon tak baca..hahahahahah..

@Nad-aku pon tak pakai natasya..mahai..pakai sabun hijau seketui seringgit ja..

PeduliApaAku said...

bang..bang..
cemei la apa utk saya..

wax ka~
syampu ka~
perfume ka~

mustno said...

hang xkena fired kaa kata cmtu kt customer..isk isk..
cuba bawak berlemah lembut..
ahahaha

gud luck la exam hang..

Munky itu Hanjeng said...

aku pekerja contoh untuk bulan ini..
gambaq aku kena gantung siap letak bunga hindu lagi..
tengok camna aku rejaaa..hahahaa..