Saturday, February 28, 2009

Laporan Kerja Untuk Hari Ini Episod 2..

Situasi1

..Sedang mengemas barang2 yang bersepah di atas rak bahagian mekap..(awwwww)

Jejaka 20an-Abang..abang...ada tak ubat untuk pedih ulu-hati?

Abang Watson-Pedih ulu hati?aaaaaaaaaaaaaaaaaa...(sambil memikirkan ayat-ayat yang bernas untuk diberikan..)...abang cuba try Gaviscon..ubat neh okay jugak la...

Jejaka 20an-Ya ka baguih?

Abang Watson-Ya..sebab ayah saya pon kalo dia pedih ulu-hati,dia telan menatang neh..abang amik 3 kali sehari lepas makan..makanan pedas-pedas jangan amik ya..

Jejaka 20an-Terima kasih...

Situasi 2

Sedang juga mengemas barang-barang di bahagian tuala wanita...(damn)

Pokcik 50an-Adik adik...tumpang tanya..

Abang Watson-Ya pakcik..muka saya memang ada iras-iras meja kaunter pertanyaan...

Pakcik 50an-Pandai anak buat lawak..terhibur pakcik..(gelak-gelak)

Abang Watson-Terima kasih pakcik...

Pakcik 50an-Okay..berbalik kepada pertanyaan pakcik..Pakcik neh sakit gastrik lama dah..15 tahun..ada ubat yang sesuai tak?

Abang Watson-Owh..gastrik..ada ada..Gaviscon neh pakcik...baguih neh...memang untuk gastrik..

Pakcik 50an-Ya ka baguih?

Abang Watson-Baguih pakcik..sepupu saya gastrik dekat 20 tahun..makan neh teruih hilang gastrik..tapi dah arwah la skang..

Pakcik 50an-HUIHHH!!!..kata baguih..neh apa sampai meninggai?

Abang Watson-Dia accident dulu..jatuh motor...

Pakcik 50an-Owhhhh..pandai anak buat lawak yer..(gelak-gelak)

Abang Watson-Terima kasih...neh pakcik makan neh 50 kali sehari..ikut pakcik la nak makan time bila..time berak jangan makan..nanti tahik cherry berry akan keluar tanpa sekatan..payah..amik 2 sudu penuh..nak lagi cepat baik,makan sekali sudu tu..

Pakcik 50an-Baik doktor...terima kasih..

Abang Watson-Sama-sama...


Tercapai jugak cita-cita Che Yah nak tengok aku jadi doktor..

p/s-Watson bukan farmasi ya wahai tuan-tuan dan puan-puan..

6 comments:

Zurin said...

LOL! sengalll..

mustno said...

abang watson abang watson..ade ubat penenang hati dak??..klw ada pos sebijik..
ahahah

Munky itu Hanjeng said...

ubat penenang hati kat watson tadak juai dikkk..
ubat penendang minah2 rempit masuk watsons pakai helmet ada la..hehehehehee..

Nad said...

aku nk floss gigi..muahahaha...gaviscon tu bgs utk jerawat gk tu..hg sapu kt muka..2-3 minit trs ilang tu..

Diva PariTs said...

adoi laaaaa.. sakit perut aku ketawa. hang nehhh memangggg! tapi baguih la cam tu pah, takde la ang boring gila ye dak? oii duit gaji doktor hang tu masuk tabung sket nah, nanti boleh kita berjimba secara berjemaah bila aku balik nanti!! hahhaha

Munky itu Hanjeng said...

@Nad-ada ada..menatang yang bagi semak rumah tu ada banyak..mai amek bagi semak rumah hang plka..hahahaha...

@Eleen-itu sudah semestinyaaaa!!!hohohohoho..aku kumpui duit semata2 nak tunggu hang balik nyahhhhhhhh..kita pi sunway lagoon mau?eheheheh..