Saturday, February 21, 2009

Laporan Peperiksaan Pegawai Tadbir dan Diplomatik

Lokasi-S M Sultan Abdul Halim
Misi-Menduduki peperiksaan PTD m41

Situasi Pertama-Soalan Pengetahuan Am

Membuka soalan dan bercakap di dalam hati..

"NATO?Adat Temenggung?Satelit pertama buatan tempatan?Dasar Perindustrian Malaysia?"

"FUCK!!"

"Okay..Nato adalah ayah Naruto..Adat temenggung adalah Encik Temenggung begitu mementingkan adat agaknya..Satelit pertama,aku rasa Starlight(sambil terngiang-ngiang lagu Starlight dendangan Muse di dalam kepala hotak)..Dasar Perindustrian Malaysia..aaaaa..Cina pegang maaaaaa..melayu malas maaaaa..

Situasi Kedua-Esei Bahasa Melayu

Membuka soalan dan bercakap di dalam hati lagi...

"Okay..boleh goreng dan merapu..pasal penerokaan tanah tinggi dan lereng-lereng bukit.."

"Merapu la sket pasai tanah rendah,tanah pasir,tanah mendap,tanah kubur,dan juga Masjid Tanah,Melaka sekalipon.."

2 mukasurat penuh dengan kemerapuan...

Situasi Ketiga-Esei Bahasa Inggeris

Membuka soalan dan bercakap di dalam hati untuk sekali lagi...

"Owhhhh..security cameras in public places...okay..fried fried..overcook..done.."

"aritu kecoh pasal kes beromen dalam bilik x-ray tu,nak letak sekali ke tak neh..?"

2 pages full of poops..

Situasi keempat-Daya menyelesaikan masalah

Membuka soalan dan mengomel perlahan-lahan...

"Ali lagi tinggi dari Adam..Adam 0.5m rendah dari Ali..Ahmad tinggi dari Ali..dan Abu rendah dari Adam..Siapa yang paling tinggi?"

"FUCK!!"

"Aku rasa kote mereka rendah..bodo punya semua soalan"

15 soalan daripada 40 soalan berjaya dijawab...

Situasi Kelima-Kefahaman Bahasa Melayu dan English Language

Sumpah seranah terus keluar bertubi-tubi dari mulut aku...

"P*KI HARAM J*DAH PUNYA SOALAN-SOALAN..KAMBING MENANDUK BUKIT TU,KAMBING TU TANDUK KEPALA BAPAK KO BANGANG LAHHHHHH!!!NEH SATU LAGI SOALAN..NEH JAWAPAN DIA B*BI MENANDUK ANAK DIAAAAA!!!!

dan saya pulang ke rumah dengan harapan yang tinggi untuk menjadi seorang Pegawai Tadbir Diplomat...

Sekian,saya melaporkan..
Pegawai Takbir Raya dan Diplomatik Kg Pulau Pak Ubin

7 comments:

Diva PariTs said...

HAHHAHAHAH

WTFGJJGSJREIAEAKDMASMFANSFJASF!!!

awat soalan dia macam soalan subjek Alam dan Manusia pah oiii?!! aiyooo.. kalau aku yg amik test ni, harus aku duk karang lirik lagu Iklim ngan britney spears dahhh.. hihiihhi.. matilerrr bimbo!!

mustno said...

aku rase aku paling tinggi..
ahaha..
hang jd pengkritik la..
sesuwaiiii sangatt..
ahaha

Munky itu Hanjeng said...

tau takpa..
menyesai gila pi..
haram sungguh..
masa tak cukup sangat..ada ka 60 soalan sialan macam2 tu dia bagi 45 minit ja nak jawab?
ingat aku wikipedia kot..kwhahahaha..

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

sory..malam tu kaklong kuar da..balik sudah letih dan kompem banglong dah lena sambil gosok baju nak p exam..hubby ada le bgtau pasai jenis2 soklan..malangnya...xdan nak bgtau..huhu..sowy..di doakan smoga suksesssssss!

PeduliApaAku said...

baru hg taw~

nk jd ahli pegawai la neh~

NATO pon xtaw ka~
NAto tu punk NAto a.k.a bwh punk NAzi~
pakai but tali kaler hijau~
kekekekek~

satelit buatam tempatan ada ka starlight-muse
huishh~

aku rasa elyana kowt~
cinta satelit ka apa tah satelit~
huhuhuh~

Nad said...

hahahaha..sapa srh hg g...aku da ckp xpyh g..g jaga kdai cikyah lg bgs..xde la soalan mcm tu kuar...hahaha...

Munky itu Hanjeng said...

hehehehehe..
takpala..
biar terkena kotoran demi pengalaman..hehehee..