Tuesday, May 10, 2011

Muzik Itu Indah...

Apakah perbezaan muzik indah dah muzik sampah?

Muzik indah,walaubagaimanapon melodinya disusun,akan menegakkan bulu roma peminatnya mendengar...

Muzik sampah,walaubagaimanapon melodinya CUBA disusun,akan menegakkan bulu jubur peminatnya yang mendengar..

Ini muzik indah bagi aku...bagi aku...Diulang sekali lagi,bagi aku...Aku yang minat lagu-lagu yang disusun indah...



Ini pula muzik sampah bagi kita...Bagi kita...Diulang,bagi kita...



"Kalau adik-adik ponen sekalian nak buat band yang ramai orang,buatlah dengan sepenuh hati macam kami..."..kata Corey Taylor dari Slipknot kepada Max 24/7 MPoop (Previously known as 24/7 KPoop)...

Nampak tak perbezaan setiap ahli kumpulan yang memainkan peranan penting di atas pentas,dengan ahli kumpulan ponen yang hanya tahu menunjukkan kebodohan di atas pentas?

Nampak tak perbezaan kumpulan yang memperjuangkan muzik,dengan kumpulan yang hanya memperjuangkan publisiti murahan dan jubur murahan?

Nampak?

12 comments:

zarazueyin said...

Max 24/7 - tak sanggup tengok smp abes...haha
apa la perasaan dorang ek?

Daya SooYoung H said...

yeay org 1st !

memalukan ja max247 2 ! menari cm senamrobik plak. pakaian mcm pengemis.

pttlah tader org dtg mse hari belia 2. kehkehkeh

Abang Zam said...

kahkahkah

aku tak layan dua dua weh! aku layan muzik nasyid irama balada
sejuk badan dengar
hahaha

dillaazman said...

hahaha!! max24/7 tu klakor...trademark drg yg taleh blah. Adoi. mang kalah la nak lawan slipknot~

Encik Amie said...

awat video bawah tu macam kera kena cabai jaa?

Munky itu Hanjeng said...

aku pon pening kepala tengok diorang...ahhaahha..
bang zam dengaq nasyid noh..sudahla.aku tau hang layan dafi...hhahaha..
power dak max 24/7?power kan?

Sarah Sayuri Hartnett said...

baik buat poco-poco ada gak faedahnya

M-poop is just like a poop.

Munky itu Hanjeng said...

hahahaha...poop yang kuar dari dubur kapitalis...

peminatkpop said...

inicik hanjeng , creator max247 2 sgt biadab . die hantar msg kt sesape yg kritik group anak ikan die . :p

Munky itu Hanjeng said...

uik ya ka..kat mana?link please..

Munky itu Hanjeng said...

of coz it is a poop...hahahaha

Amir Syafiq said...

macam babiiii.