Sunday, June 5, 2011

Abang Jem dan 4 Bininya...

"Power betul Abang Jem (Sallih Yaakob)...Kahwin 4..Tah apa ilmu dia pakai nak tundukkan 4 orang perempuan di bawah telunjuknya..."...bebelku kepada Rakan Gebu haritu...Melepak kami di Restoren Syed Bistro Shah Alam...Hari jumaat...Pukul 2 lebih...Seperti baru balik sembahyang Jumaat..Seperti...

"Tu bukan power,tu namanya jodoh di tangan Tuhan...Lagipon dia mampu...Isteri-isteri dia pon bagi kebenaran...Apa salahnya..."..balas Rakan Gebu...

"Isteri-isteri dia kena Mee Goreng Telur Mata kangkang kot..."..seraya aku berkata sambil tangan menyuap nasik bukhara kambing...Sedap...

"Tu la aku cakap...Perempuan neh suka lelaki yang kelakar..."...balas Rakan Gebu....

"Yer ker?Perempuan suka lelaki kelakar rupanya...You nih kelakar la..ihiks..."..aku cuba menjadi kelakar..Rakan Gebu termuntah...

"Geli siak..."..balas Rakan Gebu..

"Kelakar tak aku?Kelakar kan?Sahih perempuan-perempuan minat kat aku...Hik Hik Hik..."...balas aku yakin dengan tahap kelakar aku....

"Kau tu miskin,takder duit...Tadak guna jugak kalau kau kelakar pon.."..balas Rakan Gebu selamba...

"BABI..."....spontan keluar...

Arkkk...Arkkkk...Arkkkk...(Sila insert bunyi Gagak sebagai bunyi latar)

****************************************

16 comments:

Daya SooYoung H said...

abg jem 2 kaya lah ye mkne nye ? hahaha

Munky itu Hanjeng said...

of cozzzzzzz..i pollowwwww saja pon dah 40k sebulan tau..i pollowwwww..

zarazueyin said...

lelaki suka sgt cite psl abg jem kawen 4 ni ek...

Rozuan Ismail said...

kelakar dan berduit.haha

Munky itu Hanjeng said...

bersembang seperti kebanyakkan orang...

mendatak hijau said...

kelakar itu 1 daya tarikan..betul lah tuhh

Fayy Azmi said...

income sebulan 50k , masyukkkkk !

Munky itu Hanjeng said...

memang perempuan suka lelaki kelakar ka..?wanita2,sila jawab..hehehe..

vampire's lovex said...

hahaha setempek je kena cop babi..woii tak baik.. hahaha..

nak lawak2,gi kawen dengan badut la...

lah said...

abg han, kaya sikit lagi. go go! hahah

Daya SooYoung H said...

betul la 2 . lelaki kelakar mmg digemari . tak kering gusi tau ! hehehe

Incik Hanjeng klaka x? LOL

biruMerah said...

sumpah BABI..hahahhahahaha

Munky itu Hanjeng said...

hahahaha...saya tak kelakar orangnya...maaf..

Jane Doe said...

Perempuan kelakar korg suka tak?
Aku kelakar... SANGAT!

Munky itu Hanjeng said...

hahahahaha..cuba tunjukkan sikit kelakar kau tu...

Jane Doe said...

Klakar mane leh menunjuk2.. FAKE.. Baik aku masuk maharajalawakkekome tu dr aku tunjuk kat hang.. Dpt duit boleh gak wat hantaran pi pinang aron ajis tuh...