Monday, January 26, 2009

Aku yang sedang gelak besar...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

Lawak gila wa cakap lu..tadi time aku gi makan ngan Chenta kat satu warong neh,aku bacala surat khabar Kosmo neh..tajuk depan dia pasal sorang minah neh yang baru balik setelah beberapa hari lari daripada rumah...belek punya belek,aku baca la laporan penuh dia..then,aku gelak..lawak la plak minah tu..umur baru 16tahun kot..sebab lari dari rumah?sebab mak tegur dia selalu sangat main SMS..KWHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA...GILA BODOH BUDAK TU...

okay..aku pon nak lari dari..sebab?mak aku suka berletiaq(berleter dalam bahasa mudah pahamnya) kat aku sebab asyik menghabehkan beras ja kat umah...

Hari pertama Pelarian
Munkin aku akan menumpang rumah kawan aku..mana-mana kawan la..ada banyak pilihan..kat Jitra saja ada 30++ pilihan..makan aku nak suruh diorang support aku jugak..tak kira..Pak Ya dan Che Yah munkin akan pikir aku lepak rumah kawan-kawan tanpa berasa sedih..takpa..

Hari Kedua Pelarian
Disebabkan kawan-kawan aku dah meluat tengok aku dan menghabehkan beras di rumah mereka,munkin aku akan ditendang keluaq..munkin aku akan pergi menumpang kasih dan tidur di Cyber Cafe rakan aku sorang neh..kat situ pon dah ada orang tumpang tidoq..takkan aku tak bleh..arini aku diet sebab tadak duit nak makan..munkin akan nasik bujang dan air kosong apabila lepak di malam hari..Pak Ya dan Che Yah masih cool...takpa...

Hari Ketiga Pelarian
Aku akan still melepak di CC rakan aku itu..dapat men internet free..men internet tak rasa lapaq sangat kot..perbelanjaan kena jimat dan teratur..makan sehari sekali...munkin akan bermain kembali game online RYL..dulu aku boleh tak makan sehari sebab main game tu..Baju,seluar,spenda suma tak payah tukaq..Pak Ya dan Che Yah masih maintain cool..munkin diorang pikir aku pergi camping...takpa..

Hari Keempat Pelarian
Tokei CC dah bosan tengok muka aku..apabila dia bosan,dia mengajak kami bermain futsal..okay,malam neh pukul 12malam..nak main 2 jam...aaaaaaaa...munkin aku akan balik rumah mintak duit kat Pak Ya dan Che Yah sebab nak main futsal...okay..balik rumah kejap..mintak duit..kendian lari dari rumah balik...langkah akan diulangi sehingga aku bosan...Pak Ya dan Che Yah maintain cool sambil bermain American Football kat belakang rumah..

Tu la..sapa suruh berletiaq kat aku sangat..kan aku dah lari dari rumah..tapi kenapa Pak Ya dan Che Yah tak report pasai kehilangan aku kat Kosmo pon..

Kenapa?

Kenapa?

Kenapa?

4 comments:

Nad said...

awat hg blk plak..da kene cancel kenduri kesyukuran yg dorg da atur tu...siap jemput aku lagi..hahaha..kalau repot kosmo,nnt hg rasa diri hg best..pak ya n che yah xnk hg jd bongkak tu..nnt xnk kwn dgn kitorg yg xpnh kene repot dlm kosmo..hahaha...

Munky itu Hanjeng said...

cis cis cis..
kecewa aku..takpa..nnti aku ubah taktik..ahahhaahah...

mustno said...

kwhakwhakwhaaaaaAA!!!
lawak sungguh..apa daa lari dr rumahh..
dengaq la sora mak hang selagi bole dengaq..nnt2 rindu pulak..huhuh
buat apa report kosmo sbb depa tau hang mesti balik punyaa..

Munky itu Hanjeng said...

ahahahaha..
ko cakap la camtu kat minah bodoh yang lari dr rumah tuuu..ahahahhaa..