Saturday, January 3, 2009

Mood itu penting..

Lama dah aku tak post apa2 kat blog neh..semenjak aku balik Jitra neh,aku dah jarang on9..datang cc pon kadang-kadang ja..tu pon sebab nak beli cikedis kat cc neh..alang2 mai cc,on9 la kejap..hehehehe..rumah aku takdak tenet mahupon wireless free dari mana2 kopitiam berdekatan..hanya ada Pak Ya dan Che Yah,internet bergerak aku dimana segala gosip2 panas tentang makcik2 Jitra akan disampaikan dengan lantang sekali..so,aku dah payah sket nak on9 neh..nak suruh Pak Ya pasang internet,karang dia pasang Karaoke jamban plak kang,mau naya aku..tak pasal2 kena jadi Chris Brown..tak gitu Elin??kwhahahahaha...

Ada banyak benda nak tulih sebenaqnya..tapi mood tadak..Pasai Mawi dan Ekin,pasai Abang Rempit macho yang aku jumpa aritu,pasai adik aku bersunat dan aku nak suruh dia beli Nintendo Wii dengan duit dia,pasai trip aku pegi Pulau Singa kena halau ngan hantu,macam-macam..tapi tak berkesempatan..chewahhh..

Takpa..slow-slow..akan aku update blog busuk hanjeng aku ini..

By the way,aku akan bertandang ke Kuala Lumpur hari selasa neh..sekian..

3 comments:

Zurin said...

Datang tu, sila jangan balik seblom jumpa saya ye encik? Sekian, terima kasih.

Nad said...

tu dia...warning dr puan azurin..aku pn nk warning gk la..
dtg tu,sila jgn blk sblm aku blk kl ye makhluk..sekian arigato..

Munky itu Hanjeng said...

Zurin-of coz i will see you first..kalo tak jumpa mau kena marah sepuluh tahun berturut-turut.ahaks..

Cikgu-teloq hang!mau mati kutu aku..hang nak blik bila wahai hanjeng?