Tuesday, August 23, 2011

Konpius dengan hidup kau kan?

Kau pernah jumpa orang paling konpius dalam dunia?

Aku pernah..

Tangan memegang sebotol arak..Sambil meneguk arak tersebut,dia bertanya kepada gua....

"Agak-agak nanti time aku belajar kat luar negara,senang tak nak cari makanan halal...?"....tanya dia selamba...

Terus aku membacakan ayat kursi di hadapannya..

Alhamdullillah,terbakar dia malam tu...

6 comments:

Mohammad Fathi said...

hahahahahaha.

Daya SooYoung H said...

wohh , tak puase ke?

Huzaifa Zahri said...

kahkahkah !

Munky itu Hanjeng said...

lost dalam hidup..

(the naked writer) said...

dah macam lesbi tgk porno gay

Munky itu Hanjeng said...

Mcam perempuan cuba nak jadi lesbian tapi kapel dengan pengkid...amacam?konpius?