Monday, February 21, 2011

Kesedaran Sivik Itu Penting

Aku ada teka-teki...

Kenapa di sekolah,kita semua diajar dengan bermacam-macam subjek?



Supaya kita sedar bila suara dah tak sedap tu,kita boleh terokai bermacam-macam bidang lagi supaya lebih menjadi manusia berguna di muka bumi....

Pesan abang..Sedarkan diri,jangan cuba tunjuk kebodohan anda di media masa...

7 comments:

Rafhanah Mohtar said...

tak sanggup aku nak habiskan tengok video ni..

sebak pun ada.

kesian dia. kesian..

Munky itu Hanjeng said...

samala...kesian kat orang2 macam neh...

yang pegi ujibakat Mentor aritu pon aku menangis tersesak-esak tengok...tp bukan sebab sedih,sebab lawakk..

Atot said...

anak siapa ni???????

Munky itu Hanjeng said...

entahlah..mesti kurang kasih sayang ayah dan ibu..

✖[Hanji℮chan N℮kℴ]✖ said...

wattahek is dis???lol..xD

Munky itu Hanjeng said...

i dun even know myself...

Din said...

msti lepas ni jadi hotstuff kt skolah. awek2 pun SUKA hahahaha