Tuesday, March 22, 2011

Ohhh..Dingin Di Tengkuk Siakk!!

Semalam aku bermimpi ngeri..Rosalinda Minah Salleh Celup Welkam To Mareishia datang dalam mimpi aku..Dia jadi tourist guide aku...Semua tempat yang aku lawati,dia terangkan dalam Bahasa Inggeris..Terus aku jadi lost...Lost dalam mimpi sendiri gara-gara penerangannya...Dalam mimpi tu,aku konpius samada aku kat Mareishia ataupon aku kat Thailand..Damn...Dalam mimpi tu jugak impian aku tercapai..Terajang dia laju-laju balik Thailand where she belongs!..

Malam neh aku takut nak tidur..Takut dia datang lagi..Menghantui aku dalam mimpi aku lagi dengan Bahasa Inggeris I see you papai gud bai bai bai gud bai bai bai baiiii dia tu...Cilaka...

Tapi,sekarang..Aku mampu tersenyum kembali...Kepala otak aku kembali tenang...Penyelamat telah datang...Dengar jer Minah neh menyanyi,terus aku tergamam siakkk!!!



Introducing Najwa..

A real Malaysian with one hell of a talent...Enjois!!

Rosalinda Mareishia,you've got to go..go go go..go go go...Ptuih!

4 comments:

Erra Kyra said...

memang baguih lah suara dia!!

muka cam

sharifah amni

versi chubby..^^

mizan said...

ni Najwa Senyum tu kan..sedap sora dia nyanyi lagu orang putih tu nohh..

Abang Zam said...

baguih la suara die..

hikhik..baru lepas dengar..asik dong!

Munky itu Hanjeng said...

mmg betul2 yang dinamakan bakat...tidak perlu masuk Akademi Propaganda Yahudi mana2,tidak perlu menayangkan separuh apa2,just pure talent...

aku agak bias disni sebab aku minal soul music..hahaahahha..