Saturday, August 14, 2010

Abang Watson kembali?Betulkah?

Aku sekarang sudah tukar title..Dari menjadi seorang Pensyarah Bahasa Inggeris,aku sekarang sudah menjadi Penganggur Bahasa Melayu..Aku dah berenti kerja disebabkan requirement dari pihak UITM yang tidak membenarkan aku berkerja jika aku mahu makan duit Biasiswa Tenaga Pengajar Muda UITM tu...Bagi aku,tiada masalah..Lagi aku suka.Goyang telor,duit masuk tiap-tiap bulan..Mula-mulanya aku rasa macam tu..

Tetapi..setelah seminggu tidak berkerja,gua dah boroi bai..Perut 6 packs wa dah kurang jadi 3 packs..Macam mana rupa 3 packs?Tetek 2 packs,perot 1 pack..Itu pon nak aku terangkan..leceh betul..dan gua betul-betul bosan melepak depan tv ja hari-hari..Skrip Wonderpets edisi Bahasa Melayu TV9 pon gua dah bleh hafal..Ada haiwan dalam bahayaaaaaaaa...Anak penguinnnnnn..di atas Icebergggggg...damn..

Adakah aku patut mencari kerja sambilan?Adakah Abang Watson akan kembali?Sambil itu,mari kita imbau kembali kenangan Abang Watson bagi mendapatkan kembali feel untuk menjadi Abang Watson semula...

Abang Watson Episod 1

Abang Watson Episod 2

Abang Watson Episod 3

Abang Watson Episod 4

Abang Watson Episod 5

Abang Watson Episod 6

Abang Watson akan kembali?Kejap,nak pusing gasing..Totem aku..

2 comments:

Atot said...

bestnyerrrrr......u were a lot more wicked then. sekrg adalah sakit perut baca kenangan lama awak. sungguh kejam :)

Munky itu Hanjeng said...

not dat wicked..just being myself..heh..