Friday, April 15, 2011

Musuh Saing

Aku agak ketinggalan rasanya..Orang dah berkurun tahu pasal dia,aku baru haritu tahu..Damn...Nampak sangat aku tak amik port pasal dunia fesyen...Bila aku kaji-kaji,baru aku tau siapa itu Hana Tajima!!!

Patutlah Rakan Gebu haritu ada tunjuk minah pakai sejadah atas kepala...Fesyen Hana Tajima rupanya...Cis..Sungguh ketinggalan zaman aku ini...

Chenta mentioned about her earlier and straight away I googled about it.....

One thing for sure.....

Hanis Zalikha tentu terbakar kan dengan minah neh?

KAH KAH KAH KAH KAH....

11 comments:

wanie misa amane said...

hahaha. hana tajima terbaik. lelaki mana la na follow latest fashion pasal gegirl neyh ;)

Abang Zam said...

sejadah atas kepala rawk!

hanis zalikha tak kisah la sebab kepala die keras tak layak bubuh sejadah

misz Qahirah said...

hahaha.... hana tajima osemm XD

Encik Amie said...

dia cun.

Munky itu Hanjeng said...

wanie,mana la eden nk tahu...patutla ramai sgt skang neh yang jadi The Republican..Ada yang lawa pakai,ada yang fail...hahahaha...

Hanis Zalikha terhegeh2 dengan rambut dia saja..Jaga itu ini..haahahha..

Hana Tajima patut kapel ngan Leman..ahahahah...

Headmaster said...

damn.aku pon baru taw,cis.

Munky itu Hanjeng said...

welcome to the club..hehehe..

Hanieqha said...

tu la.. byk betol klon2 n follower die skrg..

bagai kaktus tumbuh lepas dicantas.

Munky itu Hanjeng said...

tu la..suma nak jadi hana tajima...choiiii...
hana tajima konon..kalau masih romen dalam semak,lupakan jer lah..

Encik Amie said...

hahaha..aku da ada awek nama jepon yang iras-iras hana tajima pon jadi la..hang bila lagik..hehehehe..

Munky itu Hanjeng said...

aku sayang dia ja leman..hehehe...