Saturday, April 2, 2011

April Fool...

"Woi Hanjeng Hanjeng Hanjenggggg...Maya Karin ngan Remi Ishak kat belakang kau lah!!!!"..kata Rakan Tempurung...

"Ahhh sudahla kau...Kau ingat aku lupa ker arini 1 April..April Fool!!!"..balas aku konfiden dengan daya ingatan aku....

"Siot ah kau..Kau ingat jugak kan?Aku tadi dah terkena ngan member aku..Dia kenakan aku..Dia cakap Maya Karin ngan Remi Ishak datang Fakulti,ada promosi filem "Cun" diorang tu...Bergegas aku pergi..."..explain Rakan Tempurung...

"Ha ha ha..Bodoh la kau...Padan muka,sapa suruh bodoh sangat.."..gelakku mentertawakan kebodohan Rakan Tempurung itu....

Selang seketikan,Rakan Penyek datang menyapa...

"Woi Hanjeng Hanjeng...Ada orang cakap muka kau macam Aaron Aziz siakkkkk!!!.."..kata Rakan Penyek excited...

"Pergh..Aku dah agak dah..Mesti orang cakap macam tu punya..Ha ha ha ha..."..bangga pulak kena puji...fikirku dalam otak...

"APRIL FOOL!!!!!..Hahahaha..Muka cam tapak kaki aku,ada hati Aaron Aziz konon..Hahahahahaha.."..gelak Rakan Penyek...

Dalam hati,aku tenang....

Seketika kemudian,lalu seorang Gadis di sebelah kami....

"Hai Hans Isaac.."..sapa Gadis tersebut kepadaku....

Aku pandang Rakan Penyek balik sambil jelir lidah...

**********************************

10 comments:

hafizmohamad said...

kau artis?
pergh
nak sain:D

Munky itu Hanjeng said...

April fool...

Hanieqha said...

nampak sangat menipu.

Abang Zam said...

LOL..silap..sepatutnya 'hai gay'

hahaha

Munky itu Hanjeng said...

April fool..

Bella Bell said...

hye si hensem..

april fool..haha...

follow ur blog...best la ^__^

Miziey said...

eyh, ni Usop kan?
ala.. yang citer kak limah balek umrah tu..
haha..
:D

Munky itu Hanjeng said...

hehehee..wheelcha neh kalau bukan hak kerajaan,dah lama awok lemporrr masuk dalam sungai...
thanks guys..

Rozuan Ismail said...

wah..hans isaac tuh..

Munky itu Hanjeng said...

nak wat camna..hehehehe..