Friday, April 29, 2011

Kau Tahu Apa Masalah Orang Melayu?

Kau tahu?Aku tahu..Dari dulu lagi aku tahu...

Orang Melayu pantang tengok orang lain berjaya,mulalah dia nak cantas dari tepi...

Seorang melayu start jual perfume,One Drop Perfume,maka akan berduyun-duyunlah jenama perfume lain akan keluar..One Perfume,Tear Drop Perfume,Drop By Perfume...

Seorang melayu start jual char kuey tiaw di tepi jalan,maka akan berduyun-duyunlah lagi yang akan bukak kedai char kuey tiaw di tempat yang sama...

Seorang melayu start berjaya jual produk kecantikan muka,maka berduyun-duyun lagilah jenama produk kecantikan yang akan muncul...dari Natasya,ke Shasha Beauty,ke Mak Dara,ke Mak Kau Belen,ke Nuovelle,ke Bella Beauty,ke Jubur,ke Telur...

Seorang bukak kedai menjual kelengkapan sukan Al-Ikhsan,maka akan berduyun-duyun lagilah yang akan bukak kedai kelengkapan sukan dengan nama Al-Jabbar Sports,Al-Ismail Sports,Al-Kassim Baba Sports semua keluar...

Kau paham apa aku nak sampaikan?

Memang bagus bila melayu nak cuba ada daya saing neh...Dalam memajukan bangsa sendiri...Tapi aku cukup pantang bila melayu cuba memperbodohkan diri sendiri dengan cuba jugak untuk menjadi berjaya seperti orang lain dengan cara TIRU-TIRU orang lain neh...

Kalau nampak hebat takpa bai...Tapi bila nampak bodoh lagi memperbodohkan diri sendiri,aku mengaku,aku malu dengan bangsa aku sendiri..Serius...

Aku maksudkan ini...

Super Junior Malaysia yang Super FCUK!..KPOOP from someone's anus...







Wonder Girl Malaysia?..GulaGula?Kenapa tidak JuburJubur sahaja?





Muka bangla,hitam macam mat rempit,posing pondan,muka gigolo gersang....Super Junior konon...

Muka jalang,kaki pendek,gemuk,badan ketot...Wonder Girl konon....

PTUIH!

*Entri marah bila aku dah termuntah banyak kali baca berita hiburan pasal diorang...Keluar habeh char kuew tiaw aku tadi..Damn...Rugi RM3....

********************

15 comments:

mizan said...

haha..aku dah baca pasai Kpop laki tu kat BN, memang shit habeh, dah la kala nak sama dgn aku ja, 1st Kpop plak depa kata..amek gambaq lebih dari Gayboy lagi.

Fatihah Mustapa said...

hahaha..memang neyeksa jiwa raga betul la. tak tahu ape diorang pikirkan. agaknya aim nak tembus market korea kot..fuh, buat malu je..

Anonymous said...

one words 4 them , EIYUHHHHHHH~ :p

Abang Zam said...

hhngnngnnggghhhhhhh!! hhnnggghhhhhh!!!

ini fucking idiot LOL

fjie_ahmad said...

bodoh..cm gay.geli kot..suma xdak bulu.xdk pmikiran ke nk tau apa pndngan org rmai trhdp drng?demn..

ni 1st time ak komen setelah lama membaca sj =)

Anonymous said...

Erghh!! Speechless

Sarah Sayuri Hartnett said...

eh..GULAGULA?

WTF eh?

dah,aku nak cari longkang utk muntah

lah said...

sumpah hitam super junior tu. gila bab* lah! geli weehh. hahah

EimaruSi|ence™ said...

memang sengal mereka mereka nih.

Munky itu Hanjeng said...

thanks for dropping by dan marilah kita muntah secara berjemaah ramai2..gila lah dunia skang...

Jawe said...

bak datang lagu kalau ade... aku nk try dengar...

Anonymous said...

giler btol dorg tuh...
*muntah pink...(ade ke..?)

Munky itu Hanjeng said...

lagu diorang bunyi macam bunyi muntah...seyes...

bar bee gore wrenk said...

alah..muka jalang kaki ketot pun...kau melancap depan pc gak tengok aksi diorang kan? tak gitu encik hanjeng?

Munky itu Hanjeng said...

aku layan maria ozawa bogel sahaja...